Friday, February 5, 2010

懒人日记·-。-Diary of A Lazy people

beautiful sky,view from my swan boat ( special boat )
( Another couple who joined us ----my ah hia and caral )
( Pkok and Me )
( Woa....I like this!)


现在还在适应的过程
我希望我能坚强下去
最重要是自己的信念和坚定
而且我要相信其实快乐和幸福都很简单
人是永远都不会满足的
所以我们才要去追求更美好的事物
为什么以前我都不理解这些呢?

最近都好忙啊
但是我还是能偷懒哦
真是不对啊~

活动
1。踩船船
2。睡街
3。逛街
4。吃好料
5,Watch WOoHoo at cinema


朋友重质不重量
你怎么说?
我应该庆幸了呀!
明明快乐就很简单呐
我真的好傻

Today bought a blue B.U.M dress~RM79.90 for my CNY~〉《

No comments:

Post a Comment